برنامه دارای قابلیتی می‌باشد که تصاویر را از اینترنت دانلود می‌کند و در حافظه تلفن برای استفاده های بعدی ذخیره می‌کند بدین ترتیب بعد از اینکه تصویر از اینترنت دانلود شد چون در حافظه تلفن ذخیره می‌شود در مراجعه های بعدی نیازی به دانلود تصویر نخواهد بود.

در قسمت تنظیمات برنامه می‌توانید دانلود تصاویر را غیر فعال کنید بنابراین با غیرفعال شدن دانلود تصاویر، تصاویری که هنوز در حافظه تلفن وجود ندارند( دانلود نشده‌اند ) دانلود نمی‌شوند و در نتیجه نمایش داده نخواهند شد ولی تصاویری که قبلاً دانلود شده‌اند همچنان نمایش داده خواهند شد.


دلیل استفاده از دانلود تصاویر در برنامه

همانطور که می‌دانید تصاویر استفاده شده در برنامه زیاد هستند و باعث افزایش حجم برنامه می‌شوند که باعث می‌شوند دانلود برنامه برای شما عزیزان سخت شود از این قابلیت بدین منظور استفاده شده است که شما فقط تصاویری را داشته باشید که به آن‌ها علاقمند هستید و همچنین فضای کمتری از حافظه تلفن را پر خواهد کرد.

تصاویر همزمان با اینکه شما در حال مطالعه مطلب هستید دانلود خواهند شد و برای استفاده های بعدی از مطلب بعد از اینکه تصویر دانلود شد نیازی به دانلود تصویر نخواهد بود.


تصویری از یک مطلب برنامه قبل از دانلود تصویر مطلب


تصویری از یک مطلب برنامه بعد از دانلود تصویر مطلب


قابلیت دانلود تصاویر با استفاده از wifi و شبکه سیم کارت یا فقط با استفاده از wifi

در حالت پیش‌فرض برنامه تصاویر را با استفاده از شبکه سیم کارت و wifi دانلود می کند

در صورتی که می‌خواهید دانلود تصاویر فقط با استفاده از wifi صورت گیرد می‌توانید فقط با استفاده از wifi را تیک بزنید در اینصورت تصاویر موقعی دانلود خواهند شد که به wifi متصل باشید و از دیتای شبکه سیم کارت استفاده نخواهد شد. جهت تغییر قابلیت های برنامه به آموزش تنظیمات برنامه مراجعه نمایید.


جهت نصب این برنامه بر روی ابزار اندرویدی خود آنرا از کافه بازار دریافت نمایید.