مطالب برنامه در ۵ عنوان ( لوازم آرایشی، آرایش صورت، آرایش مو، سلامت پوست و سلامت مو ) دسته بندی شده‌اند. موقعی که برنامه را باز می‌کنید تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد.

با انتخاب هر یک از عناوین مطالب مربوط به آن را مشاهده خواهید کرد همچنین با انتخاب تنظیمات، تنظیمات برنامه نمایش داده خواهد شد که می‌توانید به آموزش تنظیمات جهت استفاده از آن مراجعه نمایید.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در کنار عناوین ستاره وجود دارد که می توانید با لمس آن ها عنوان مورد نظر را به علاقه مندیها اضافه نمایید ستاره های با رنگ زرد مورد علاقه هستند.

دسترسی به مطالب

با انتخاب هر یک از مطالب آن مطلب شبیه تصویر زیر نمایش داده خواهد شد.


دسترسی به عناوین برنامه

با لمس دکمه نمایش داده شده در تصویر زیر می‌توانید به عناوین برنامه دسترسی پیدا کنید.

content_button

تصویری از عناوین برنامه

با انتخاب هر یک از عناوین برنامه در تصویر بالا می‌توانید به لیست مطالب آن عنوان دسترسی پیدا کنید.

هنگامی که مطلبی را مطالعه فرمودید می‌توانید با لمس دکمه نمایش داده شده در تصویر زیر به لیست مطالب عنوان انتخاب شده دسترسی پیدا کنید.

back_button


کار کردن با علاقه مندی ها

با انتخاب گزینه علاقه مندی ها از برنامه، لیست عناوینی که قبلا به علاقه مندیها( در قسمت بالا نحوه اینکار آموزش داده شده است ) اضافه نموده اید را مشاهده خواهید کرد.


در تصویر بالا ، در عنوان تصویر سمت راست علاقه مندی ها دکمه ( - شکل ) را مشاهده می کنید که با زدن آن نیز می توانید عنوان مورد نظر را از علاقه مندی ها پاک نمایید.

 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید در کنار هر عنوان دکمه قرمز رنگ - وجود دارد که با لمس آن عنوان مورد نظر از علاقه مندی ها حذف خواهد شد.

جستجو در مطالب برنامه

برای جستجو در مطالب برنامه گزینه جستجو را در برنامه انتخاب نمایید تا جستجو نمایش داده شود.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید واژه رژ در برنامه جستجو شده و برنامه مطالب مربوط به رژ را نمایش داده است.


جهت نصب این برنامه بر روی ابزار اندرویدی خود آنرا از کافه بازار دریافت نمایید.